Filmpje vijf maanden Suriname! - Reisverslag uit Oosterpark, Nederland van Lotte Vries - WaarBenJij.nu Filmpje vijf maanden Suriname! - Reisverslag uit Oosterpark, Nederland van Lotte Vries - WaarBenJij.nu

Filmpje vijf maanden Suriname!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

18 Januari 2014 | Nederland, Oosterpark

Precies vier weken geleden kwam ik op dit tijdstip aan op Schiphol. Na een weekje bij mijn ouders te hebben gebivakkeerd, waarvan enkele dagen op Terschelling, oud & nieuw te hebben gevierd in Duitsland, te zijn verhuisd naar Tobi zijn huisje, waar hij op zijn beurt bijna uit weg verhuist naar Istanbul.. is het vandaag tijd om naar mijn eigen huisje terug te keren. Tenminste, voor eventjes dan. Want een nieuw avontuur staat op het punt te beginnen.

Op 10 feb begint de minor International Aid & Development die ik zal gaan volgen. Kort daarna zal ik weten waar de volgende reis naar toe zal gaan, zo eind april. Uiteraard zal ik jullie tegen die tijd op de hoogte houden.

Maar nu eerst nog eventjes achterom kijken, naar prachtig Suriname. Ik had er een drie uur durende bioscoop film van kunnen maken maar het is gelukt het bij een korte documentaire te houden. Kiezen uit 4000 foto's en 50 filmpjes was heus niet moeilijk.
Ik wil via deze weg Karin de Jager, Dustin Bodeutsch, Marjon Visser, Nancy Valentijn, Lia van Loenen en Bo van Ladesteijn nogmaals bedanken voor het delen van foto's van gezamenlijke trips/ feestjes. Hierdoor is het filmpje nog completer geworden.

Lieve allemaal, bedankt voor alles. Geniet, hier issie: http://youtu.be/EqKo3vRfbSw