Regen, wind, onweer: herfst.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Vries - WaarBenJij.nu Regen, wind, onweer: herfst.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Vries - WaarBenJij.nu

Regen, wind, onweer: herfst..

Blijf op de hoogte en volg Lotte

11 November 2013 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen,

Een tussentijdse update om jullie gerust te stellen. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het in Nederland al zeer regelmatig koud, donker, nat en winderig is. Ik heb online al bomen over NS sporen zien liggen en tornado’s en zwarte pieten over de daken voorbij zien komen. Of wait, die mogen er niet meer zijn?

Anyway, the point is... Hier is het ook herfst. Onze enige houvast gedurende de grijze dagen is de thermometer die braaf 25-30 graden aan blijft geven, alhoewel.. ’s avonds is het frisjes toch Marjon? Lange spijkerbroek, nog wel een korte mouw maar dat kon eigenlijk net niet, sjaaltje, gympen oftewel een fijne duo-klaagzang over dat we het toch wel een beetje koud hadden..

Vrienden en familie, wie bang is -was- dat ik jaloersmakend bruin weer in Nederland zal arriveren, wees gerust. De tropische stortbuien waarbij je in 1 seconde doorweekt bent, zijn al dagenlang gaande. Hoogstaande lichtshows en boze goden inclusief.

Geniet van jullie najaarszonnetje en bewaar een paar sneeuwballen voor me!

• 11 November 2013 - 20:32

Jade:

De sneeuwballenromantiek verdwijnt.. Ik kwam in een reclamefolder een sneeuwballentang tegen (soort ijsschep), zodat je geen koude handen meer hoeft te krijgen :-(.
    Vorige week trouwens je kaartje ontvangen, hardstikke leuk, dank je wel!
    Hoop dat je tussen de buien door ook nog wat zon krijgt, lies, Alex en Jade

• 11 November 2013 - 22:37

Koos Nieuwenhuis:

hoi lotte!
    ik ben waarschijnlijk een slecht en jaloers mens,
    dat je het hebt over stort buien stemt mij weer wat minder jaloers,misschien kan je nog wat aan die 25 tot 30 graden doen.
    koos.
    p.s doe de groeten aan Dino,maar neem geen pakjes van hem aan.